بوی عود می آید

بوی زیارت

بوی عود می آید

بوی زیارت

بوی عود می آید

بوی عود می آمد. مست شدم.
به هوای عید؛ برگشتم. و برای مدتی ماندم... فقط برای مدتی کوتاه.

اولین وبلاگم
http://mohammadein.blogfa.com/

وبلاگ دومم
http://delneviseham.blogfa.com/

آخرین مطالب

  • ۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۷:۲۳ س ب

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۴ امن

فخر فروشی

جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۸۹، ۱۱:۵۶ ق.ظ
دلنوشته های من! - فخر فروشیخیلی ساده بود.

من جایش بودم و شیشه های عینکم شده بود 400 هزار تومان اینقدر آرام نبودم.

نگاهش میکنم.

ایستاده است تا آقای گدازنده ها عینک را برانداز کند و تحویلش دهد. برای دودی کردنش هم سوال می پرسد.

اما آقای گدازنده ها میگوید روی این عینک نمی شود یک لایه دودی نصب کرد.

دقت میکنم به عینک!

آقای گدازنده ها خیلی تاکید می کند که "مراقبش باش این عینک از ژاپن آمده." 

تعجب میکنم.

بعد از اینکه تستش میکند و هزینه اش را حساب؛ می رود.

آقای گدازنده ها میگوید شماره چشم این بنده خدا 28 است.

28 !!!!!!!!



۸۹/۱۲/۲۰
مامان محمدین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">