بوی عود می آید

بوی زیارت

بوی عود می آید

بوی زیارت

بوی عود می آید

بوی عود می آمد. مست شدم.
به هوای عید؛ برگشتم. و برای مدتی ماندم... فقط برای مدتی کوتاه.

اولین وبلاگم
http://mohammadein.blogfa.com/

وبلاگ دومم
http://delneviseham.blogfa.com/

آخرین مطالب

  • ۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۷:۲۳ س ب

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۴ امن

...

چهارشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۱، ۰۸:۳۶ ب.ظ
دلنوشته های من! - ...هر چی فکر میکنم عنوان پیدا نمیکنم!


فقط این رو بدون که وقتی شنیدم کلی گریه کردم. بالشم خیس شد!


زبونم لال اگه تو جای من بودی همین قدر ناراحت میشدی؟؟؟؟ زبونم لال.


راستش به شونه هات فکر میکنم. خیلی نحیفن برای به دوش کشیدن بار زندگی.


خدا کمکت کنه انشاالله.




دوستان من اومدم. ولی فرصت نت گردی ندارم. مگه اینکه دلم بگیره اینجا چیزی بنویسم. شایدم یواشکی بیام وبلاگهاتون اما ببخشید که نمیتونم خیلی وقت بذارم مثل قبل.


زندگی بدون نت باعث میشه برنامه هائی بیاد روی کار که تقریبا اکثر وقت آدم رو میگیره.



برای شفای همه مریض ها سه تا صلوات

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم




۹۱/۰۶/۰۱
مامان محمدین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">