بوی عود می آید

بوی زیارت

بوی عود می آید

بوی زیارت

بوی عود می آید

بوی عود می آمد. مست شدم.
به هوای عید؛ برگشتم. و برای مدتی ماندم... فقط برای مدتی کوتاه.

اولین وبلاگم
http://mohammadein.blogfa.com/

وبلاگ دومم
http://delneviseham.blogfa.com/

آخرین مطالب

  • ۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۷:۲۳ س ب

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۴ امن

یکی شدن

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۶:۵۵ ب.ظ
دلنوشته های من! - یکی شدنسر ظرفشوئی دوباره پرسید!

گفت تو رو خدا راست میگی؟

گفتم آره... دو آتیشه دو آتیشه.

گفت پس چرا تو این مدت هیچی بروز نداده بودی؟

گفتم لابد نشانه هاش بوده دقت نکردی :)

ظرفها رو با هم شستیم! حین کار بهش گفتم حتی اون موقع که شوهرت یکی از شعارهای فتنه رو گفت (از زبون معترض ها) قلب من تیر کشید. درد گرفت.

گفت تا این حد؟ گفتم آررررره.

سر سفره هم گفتم همسرم هم دو آتیشه اس اما بروز نمیده یعنی اهل کل کل نیست.

خلاصه اینکه صاف و پوست کنده گفتم ما دو خانواده به لحاظ س ی ا س ی کاملا مخالف همدیگه ایم.

با خودم فکر کردم چهار سال از ارتباط خانوادگی ما میگذره! و با این ن ن ن ن  ن همه تفاوت افکار و عقاید؛ باز هم برای حفظ وحدت ارتباط همچنان پابرجاست.

پی نوشت1 : من و همسرم از اول به دیدگاه اونها کاملا واقف بودیم.

پی نوشت2 : برای اون کسانی که فکر میکنن ماها فقط نگاه ستیزه جویانه داریم.

پی نوشت3 : عنوانش باید وحدت می بود؛ اما گفتم شاید مخاطب رو بپرونه.

۹۲/۱۱/۲۶
مامان محمدین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">