بوی عود می آید

بوی زیارت

بوی عود می آید

بوی زیارت

بوی عود می آید

بوی عود می آمد. مست شدم.
به هوای عید؛ برگشتم. و برای مدتی ماندم... فقط برای مدتی کوتاه.

اولین وبلاگم
http://mohammadein.blogfa.com/

وبلاگ دومم
http://delneviseham.blogfa.com/

آخرین مطالب

  • ۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۷:۲۳ س ب

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۴ امن

ض ز ؟ م

يكشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۳۴ ب.ظ
دلنوشته های من! - ض ز ؟ میکی نیست به این بالائی ها بگه وقتی ایستادین و خم شدین سمت طبقه ما تا حرف های ما رو بشنوین عکستون میفته توی سنگ های روبروئی که مثل آینه است. ما هم شکر خدا دو تا چشم داریم و یه عینک!

 

والا.

در همین راستا هر چی عشقولی داریم خرج همسری میکنیم باشد که جبران نماید!!!!

 

هان راستی

خانم مهندسسسسسسس! که سر کلاس مسائل ساده و راحت رو اصلا درک نمیکنی و نمیدونم چرا حرصت میگیره که من سوال سطح بالای مربی رو جواب می دم. مثل بچه های کلاس اولی رفتار می کنی.

بعد هی نیش و کنایه می زنی. (البته تو نمی دونی من بلدم کلا دایورتت کنم به صفحه روبرو! انگار نیستی.)

بالام جان! هر کی یه جوره. دلیل نداره همه مثل هم باشن. دلیل نمیشه که وقتی یه جا اولی همه جا اول باشی کههههههههههه.

و البته من هیچ وقت بابت این مسئله احساس برتری نکردم. چون چیزیه که خدا داده و به راحتی می تونه ازم بگیرتش.

آروم باش. به خودت مسلط باش و مثل بچه ها رفتار نکن. نه پولت و نه مدرکت نمی تونن برای تو اعتماد بنفس بیارن. والااااااااااااا.

 

حالا یه روز که ما فمینیست شدیم این زن ها از اون دنده بیدار شدن... آقا ما نمی دونیم ض ز باشیم یا ض م !

 

۹۳/۱۱/۱۲
مامان محمدین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">