بوی عود می آید

بوی زیارت

بوی عود می آید

بوی زیارت

بوی عود می آید

بوی عود می آمد. مست شدم.
به هوای عید؛ برگشتم. و برای مدتی ماندم... فقط برای مدتی کوتاه.

اولین وبلاگم
http://mohammadein.blogfa.com/

وبلاگ دومم
http://delneviseham.blogfa.com/

آخرین مطالب

  • ۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۷:۲۳ س ب

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۴ امن

نامه ای سرگشاده به فرزندم (پست ثابت)

چهارشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۵۲ ب.ظ
دلنوشته های من! - نامه ای سرگشاده به فرزندم (پست ثابت)1. آن هنگام که غرق در لذت هائی، از یاد نبر هستند کسانی که به عادی ترین نعمت های تو محتاجند.پس آنگاه که نگاهت در پی نعمت دیگران است نعمت های بزرگ و کوچک زندگیت را بشمار.

 

2. برای هر کاری باید زمانش را بوجود آوری نه آنکه منتظر زمان مناسب بمانی؛ چه هیچ گاه زمان مناسبی که همه شرایط بر وفق مراد باشد پیش نخواهد آمد. که رمز موفقیت همین است و بس.

 

3. هر وقت برنامه ای ریختی منتظر شنبه هفته آینده نمان! یا اول ماه بعد؛ و حتی اول فروردین. از همان وقت عملی کن. و به خودت بگو فقط دارم تمرین میکنم تا برای آغاز برنامه (در همان زمان های مذکور) آمادگی لازم را کسب کنم.

۹۴/۰۱/۰۵
مامان محمدین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">