بوی عود می آید

بوی زیارت

بوی عود می آید

بوی زیارت

بوی عود می آید

بوی عود می آمد. مست شدم.
به هوای عید؛ برگشتم. و برای مدتی ماندم... فقط برای مدتی کوتاه.

اولین وبلاگم
http://mohammadein.blogfa.com/

وبلاگ دومم
http://delneviseham.blogfa.com/

آخرین مطالب

  • ۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۷:۲۳ س ب

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۴ امن

رفیق باز

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴ ق.ظ

من هر روز پیامک های محاوره ایم رو پاک میکنم. معمولا.


و یه بازبینی میکنم به اتفاقات روز گذشته ام.


امروز خیلی برام جالب بود؛ یکی از دوستام رو بعد از مدتها تلفنی گیر آوردم و کلی با هم حرف زدیم... پیامک قبل از تماس و بعد از تماسمون بود هنوز...

بعدش یادم به مربی عارف عزیزم افتاد که دیروز از من و خواهری خواسته بود بریم برای مشورت ؛ و کمک فکری بدیم برای کلاس های کانون...

برای مسئولیت اون کلاس ها همین دوستم رو معرفی کردم.


بعدش یکی از دوستام پیامک زد برای برنامه های خاص خودمون!


یکی دیگه از دوستام پیامک زد که قرار فردا رو یادآوری کنه.


خلاصه کلا ما از دست رفتیم!!!!

۹۴/۰۳/۱۸
مامان محمدین

مامان محمدین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">