بوی عود می آید

بوی زیارت

بوی عود می آید

بوی زیارت

بوی عود می آید

بوی عود می آمد. مست شدم.
به هوای عید؛ برگشتم. و برای مدتی ماندم... فقط برای مدتی کوتاه.

اولین وبلاگم
http://mohammadein.blogfa.com/

وبلاگ دومم
http://delneviseham.blogfa.com/

آخرین مطالب

  • ۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۷:۲۳ س ب

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۴ امن

نوشیدنی مقوی

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۰۴ ب.ظ

پیرو پست قبل که به نظرم خیلی مورد استقبال قرار گرفت یه نوشیدنی مقوی میذارم.


ما که از خوردنش لذت بردیم. برای این روزهای طولانی روزه داری هم خیلی خوبه.


دو تا انبه (پوست کنده)

سه لیوان آب

سه قاشق عسل

نصف لیمو ترش (آب لیمو لازمه؛ ترجیحا تازه باشه)

چند تکه یخ


همه اش رو بریزین توی مخلوط کن. سه چهار دقیقه بمونه (یا حتی کمتر)

واقعا طعمش بی نظیر بود. 


طبع انبه گرمه. عسل (گرم و تر یا به نظر عده ای)معتدل. لیمو ترش سرد و خشک. یخ هم سرد و تر.

بر اساس دانسته های من البته.

واقعا برای تقویت روزه داران عالیه.


انبه گرونه. میتونین تا جائی که می تونین با قاشق توی پوست و روی هسته اش رو بتراشین!(حتی اگه اصفهانی نیستین خخخخ )

نوش جان همه تون.


پ.ن:

این مقدار شش لیوان نوشیدنی داد به ما.

میدونین که هر چیزی به طعم واقعیش نزدیک تر باشه بهتره. برای همین من عسل زیادتر نریختم. اگه شیرین تر دوست دارین امتحانش کنین در صورتی که لازم بود عسل اضافه کنین.

۹۴/۰۳/۳۰

نظرات  (۲)

بسیار عالی
ممنوناز این همه چیز میز مفید
بازم از این مطلبا بزارید.
پیگیریما.
پاسخ:
خواهش میکنم.

انشاالله.

همیشه البته نباید تن رو قوی کرد....

مطلب برای قوی کردن روح هم هست. که خودم خیلی مرورشون میکنم
می خوام واسه افطار کیک پست قبل رو درست کنم ان شاالله خوب بشه:)
همسرجانو نگذاشتم بره تهران که کیک درست کنم!
بابت نوشیدنی هم ممنون. همسرم عاشق انبه ست ان شاالله میوه ش موجود بود تو خونه امتحانش می کنیم.
راستی با این نوشیدنی خنک خوشمزه که حتما افطار نمی کنین عزیزم:)
پاسخ:
ارزشش رو داره. تیکه تیکه کن بذار همراهشون ببرن.

نوش جان. نه من با آب ولرم افطار میکنم. همسری همممم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">