بوی عود می آید

بوی زیارت

بوی عود می آید

بوی زیارت

بوی عود می آید

بوی عود می آمد. مست شدم.
به هوای عید؛ برگشتم. و برای مدتی ماندم... فقط برای مدتی کوتاه.

اولین وبلاگم
http://mohammadein.blogfa.com/

وبلاگ دومم
http://delneviseham.blogfa.com/

آخرین مطالب

  • ۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۷:۲۳ س ب

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۴ امن

من وبلاگم رو میخوام

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۵ ب.ظ

چرا این طوری شددددددددددددددددددد؟


ما به چیِ بلاگفا اعتماد کرده بودیم این همه ساااااااااال؟


از بهمن سال قبل به بعد مطالبمون به فنا رفت !!!!!!!!

۹۴/۰۴/۰۱
مامان محمدین

مهاجرت از بلاگفا

نظرات  (۵)

۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۲:۱۹ عبدالله علوی
تو بلاگفا کلی بازدید کننده داشتیم به فنا رفت
پاسخ:
صبور باشین. حتما جایگاه تون رو دوباره به دست میارین.
از کجا میدونی مطالب از بهمن به بعد به فنارف؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
الان میتونی شما ویرایششون کنی؟

دسترسی به اون مطالب توی صفحه مدیریت نداریم.
ای وای !!!!
حیف اون همه نوشته ها و حرفهات !

اما سمیه می دونی با این جران بلاگفا همش تو ذهنم میاد یه جایی پیش خدای امانت دار محفظه همه چیز ...
پاسخ:
وای رضوان جون

نوشته ها که نوشته اس...

کارهامونه که بی کم و کاست پیش خدا هست.... :(((((((

حیف خاطراتی که داریم تو وب هامون... میگم اصلا من میترسم به روز کنم ببینم این مطالبم می پره یا نه!!!!! میخوام آدرس این وبم رو بذارم... فک کنم همه میترسن مطالب از بهمن به بعدشون بپره دست نمی زنن به صفحه مدیریتشون خخخخخخ
من اتفاقا پست جدید گذاشتم توی وبلاگم ببینم چی می شه و هیچی نشد:)) صفحه مدیریت درحال حاضر ارتباطی با خود وبلاگ نداره!
پاسخ:
ههههههههههه عجب نترسی تو بابا.

منم یه پست های قبل از بهمن رو پست ثابتش کردم دیدم تغییری رخ نداد. تازه یه پیوند هم اضافه کردم که همین وبم باشه؛ هیچی به هیچی.

انگار یه مترسک باشه صفحه مدیریت! نه؟؟؟؟
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۳:۲۷ ریحانه مامان دوقلو ها
اینطور که خودشون گفتن اگه سرور ها درست بشه شاید یه تعداد از اطلاعات برگرده که البته باز هم امکانش ظعیف هست
هر کس که بعد از این اتفاق به قسمت مدیریت رفته مطالبش پریده ولی کسانیکه هنوز مدیریت رو باز نکردن وبلاگشون همونطوری هست فقط نظرات غیر فعال هست اگه کسی هست که هنوز وارد نشده و مطالب رو می خواد وبلاگ رو بز کنه از مطالب کپی بگیره

این مشکلات هم ممکنه تو هر سروری پیش بیاد به خاطر همین می گن اگه از هر دیتایی سه تا کپی در جاهای مختلف نداشته باشی یعنی فکر کن دیتات یه روزی می پره
پاسخ:
بله. من خواستم به دوستانم آدرس وب جدیدم رو بدم. الان هم از اون مطالب کپی دارم. و کم کم میذارمشون این وبلاگ. چون به هر حال یه دلیلی برای نوشتن اون مطالب داشته ام...

چه جالب شما هم دوقلو دارین :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">