بوی عود می آید

بوی زیارت

بوی عود می آید

بوی زیارت

بوی عود می آید

بوی عود می آمد. مست شدم.
به هوای عید؛ برگشتم. و برای مدتی ماندم... فقط برای مدتی کوتاه.

اولین وبلاگم
http://mohammadein.blogfa.com/

وبلاگ دومم
http://delneviseham.blogfa.com/

آخرین مطالب

  • ۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۷:۲۳ س ب

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۴ امن

نصفه نیمه

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۱ ب.ظ
مهاجرتی که نصفه نیمه باشه دردی رو دوا نمیکنه.

الان از ماهی ده تا پست (به طور متوسط) فقط یکی دو تاش اومده.

این یعنی به مهاجرت فکر نکن.

فکر کن کلا اومدی یه جای دیگه یه وب دیگه زدی.

خداحافظ بلاگفا برای همیششششششه.

(بچه ها من فقط یه مطلب قدیمی رو تو وب قبلیم پست ثابتش کردم تا آدرس اینجا رو بذارم همه مطالب بهمن به بعدم پرید. الان خیلی خیلی خیلی ناراحتم.باز خوبه ازشون کپی دارم. شاید یه موقع وقت کردم گذاشتم اینجا! )
۹۴/۰۴/۰۴
مامان محمدین

مهاجرت از بلاگفا

نظرات  (۲)

خودش که از بهمن به بعدو بیشتر نداشت!
یعنی بعدش درست شده؟؟؟؟؟ وای نگو که پست گذاشتن منم باعث میشه قبلیام نیاد دیگه!!!!!
پاسخ:
خب ببین همین طوری که وبم رو بدون مدیریت بلاگفام باز میکردم حالش خوب بود. منم البته از مطالبم کپی گرفته بودم. که دارم کپیش رو.

ولی به محض اینکه کوچکترین تغییری توی وبم دادم اصلا قالبم برگشت به سال گذشته و مطالب بهمن به بعدم پرید!!!!

باز خوبه ازش کپی گرفتم. اما خب بازم از میزان ناراحتیم کم نمیشه.
۰۴ تیر ۹۴ ، ۱۳:۳۰ لولا پالوزا
مال من که با وب یکی دیگه قاطی شده :|
دیگه برنمیگردم اونجا ولی به نظرم ما که اینجارو داشتیم باید دستکاری نمیکردیم ببینیم چی میشه :/
پاسخ:
خب میخواستم مخاطبین وب قبلیم آدرس اینجا رو داشته باشن.... که این اتفاق افتاد.

واقعا عجب مدیریتی!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">