بوی عود می آید

بوی زیارت

بوی عود می آید

بوی زیارت

بوی عود می آید

بوی عود می آمد. مست شدم.
به هوای عید؛ برگشتم. و برای مدتی ماندم... فقط برای مدتی کوتاه.

اولین وبلاگم
http://mohammadein.blogfa.com/

وبلاگ دومم
http://delneviseham.blogfa.com/

آخرین مطالب

  • ۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۷:۲۳ س ب

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۴ امن

سکوت

چهارشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۱۸ ب.ظ

بعضی وقت ها توی سکوت یه لذتی هست که توی شلوغی نیست.


این سکوت میتونه شامل محل زندگیت باشه.

میتونه شامل وبلاگستان باشه.

یا شامل شبکه های اجتماعی.


خیلی وقتا سکوت آرامش میاره.


من این یکی دو روزه دارم حسش میکنم. البته اگه بیماری همسر و ثبت نام بچه ها اجازه بده کامل لمسش کنم!!!

۹۴/۰۵/۲۱

نظرات  (۲)

سلام
موافقم به شددددددت.
خدا نکنه.انشاءالله زود حالشون خوب بشه.
پدر من وقتی بیمار میشه،مادرم کلی غصه میخوره.
میگه ستون زندگیم بیمار شده و مرتب دعا میکنه تا زود خوب بشه.
انشاءالله ستون زندگی شما هم زود خوب شه.
پاسخ:
سلام عزیزم.
متشکرم. شکر خدا رو به بهبود هستن.

خدا شما رو و ایمانتون رو حفظ کنه زیر سایه پدر و مادرتون ان شاالله
ایشالا که کاملا حسش میکنی. منم خیلی به آرامش نیاز دارم...
پاسخ:
خواهر تو که مارک داری که! اصن نمیشه وبت نظر گذاش...

ان شاالله به آرامش میرسی.

میدونی از دیشب به این نتیجه رسیده شدم(یعنی به من این جملات رسید)که بی اهمیت باشه برات اون کسان و چیزائی که اذیتت میکنه.

از دیشب یه حس آرامش عجیبی بهم دست داد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">