بوی عود می آید

بوی زیارت

بوی عود می آید

بوی زیارت

بوی عود می آید

بوی عود می آمد. مست شدم.
به هوای عید؛ برگشتم. و برای مدتی ماندم... فقط برای مدتی کوتاه.

اولین وبلاگم
http://mohammadein.blogfa.com/

وبلاگ دومم
http://delneviseham.blogfa.com/

آخرین مطالب

  • ۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۷:۲۳ س ب

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۴ امن

موقعیت

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۲۹ ق.ظ
بهم گفت
من شوهرم رو بیشتر از بچه های آینده ام دوست دارم.

بهش گفتم
منم شوهرم رو خیلی خیلی زیاد دوست دارم که تو رابطه اش با بچه هاش دخالت نمیکنم و اجازه میدم خودش این رابطه رو مدیریت کنه.


سه چهار سال بعد:

فک کنم بچه از دست شوهرش افتاد یا سرش خورد به جایی.
به جای آروم کردن بچه و کنترل اوضاع
فقط داشت سر شوهرش دااااااد میکشید که
چیکارش کردی😐


آدما وقتی تو موقعیت دیگران نیستن راحت نظر میدن...


پ ن. چه خوبه که میتونم با گوشی آپ کنم.

اگه میدونستم زودتر میومدم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">