بوی عود می آید

بوی زیارت

بوی عود می آید

بوی زیارت

بوی عود می آید

بوی عود می آمد. مست شدم.
به هوای عید؛ برگشتم. و برای مدتی ماندم... فقط برای مدتی کوتاه.

اولین وبلاگم
http://mohammadein.blogfa.com/

وبلاگ دومم
http://delneviseham.blogfa.com/

آخرین مطالب

  • ۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۷:۲۳ س ب

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۴ امن

مقایسه

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۵۶ ق.ظ
دلنوشته های من! - مقایسههمیشه تو ذهنم بوده مقایسه کار بدیه.

بعد این دوستم اومده میگه ببین فلانی این خصوصیت خوب رو داره شوهر من نداره. اون خصوصیت رو فلان آقا داره شوهر من نداره.

هی بهش گفتم ببین نون! جون ؛ نکن این کارها رو. نگو... نچ نچ نچ. کارت درست نیستااااااااا.

به خرجش نرفت. میگفت بعد از اینکه شوهر فلانی قربون صدقه اش میره من یه دعوای حسابی تو خونه با شوهرم دارم.

گفتم بابا بی خیییییییییال. خلاصه رسیدیم به جائی که من از قبل فکرش رو میکردم.

یه روز با شاخ های رو سرش دیدمش. مدیونید اگه فک کنید چشم بصیرت ندارم!!!!

گفت یادته میگفتم فلانی این خصوصیت رو داره؟ گفتم آره... که شوهر تو نداشت....

گفت واااااااااای رفتم خونشون توی حرف های خانمش یه چیزائی شنیدم نگفتتتتتتتتتنی....

گفتم بیا. همین رو میخواااااستی؟ حتما باید راست و پوست کنده بهت بگه منم این مساله رو دارم تو زندگیم؟

بابا دنیا همینه. یکی این مشکل رو نداره. ولی یه مشکل دیگه داره. هیچ کی کامل نی!

خولاصه دوستمون به ما ایمان آورده :)))))))))))))))))))))

۹۲/۱۱/۲۸
مامان محمدین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">