بوی عود می آید

بوی زیارت

بوی عود می آید

بوی زیارت

بوی عود می آید

بوی عود می آمد. مست شدم.
به هوای عید؛ برگشتم. و برای مدتی ماندم... فقط برای مدتی کوتاه.

اولین وبلاگم
http://mohammadein.blogfa.com/

وبلاگ دومم
http://delneviseham.blogfa.com/

آخرین مطالب

  • ۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۷:۲۳ س ب

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۴ امن

اولین روز آزادی

سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۳ ب.ظ

یکی از همسایه هامون قبلا برام درد دل کرده بود که رفته مشهد. اونم با ماشین برادر شوهرش. تو مسیر؛ توی هتل و همه جا بهش سخت گذشته بود.


این اولین سفرش بوده. و تنها سفرش.

قبلنا از زندگیش صحبت کرده بود برام. میگفت شام اعیونی من گاهی خرمای سرخ شده توی روغن بود.


الان هم مستاجره اینجا.


بعد داشتیم با هم صحبت میکردیم که همسایه سوم وارد بحث شد و بعد بحث سفرش پیش اومد که با همسرش رفته بودن مشهد.

و بعد گفت من رفتم فلان هتل.

منوش باز بود... هفت هشت نوع سالاد و چندین پیش غذا و دسر و ....


هر چی بیشتر داشت پز می داد من بیشتر از درون می شکستم... تلاش کردم به چشمای همسایه مذکور نگاه نکنم... و بحث این همسایه سومی رو هم منحرف کنم به سوال درباره دستور حلوای نجف آبادی که هی داشت از مزه اش تعریف می کرد.


واقعا کاش ما خانم ها پز دادن رو می ذاشتیم کناااااااااااااااااااار.


۹۴/۰۳/۱۹

نظرات  (۱)

لذت زودگذر و ایدز گرفتن و هپاتیت و ... ( یک عمر پشیمانی و حسرت )


لطفا کتاب پیشگیری از ایدز رو دانلود کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">