بوی عود می آید

بوی زیارت

بوی عود می آید

بوی زیارت

بوی عود می آید

بوی عود می آمد. مست شدم.
به هوای عید؛ برگشتم. و برای مدتی ماندم... فقط برای مدتی کوتاه.

اولین وبلاگم
http://mohammadein.blogfa.com/

وبلاگ دومم
http://delneviseham.blogfa.com/

آخرین مطالب

  • ۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۷:۲۳ س ب

پربیننده ترین مطالب

  • ۱۸ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۴ امن

جای خالی

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰ ق.ظ

پر نکنید آقا جان

پر نکنید.

 

مردم همیشه در صحنه ی ما دوست دارند همه جا در صحنه باشند.

وقتی فاصله ات را با خودروی جلوئی حفظ می کنی یک نفر که دلش زده میشود از این جای خالی سه متری فوری آن وسط احساس وظیفه می کند.

اصلا حفظ فاصله معنا نشده در فرهنگ ترافیک ما.

 

توی امتحانات آن زمان هم صورت سوال این بود: جای خالی را با ...(جمله/ فعل/یا هر چیز دیگر) مناسب پر کنید.

شاید آن چیز مناسبی که باید در این جای خالی قرار بگیرد خودش است ... خود جای خالی.!



پ.ن: یه سری مطلب از وب قبلی هست که بلاگفا پروندش. میخوام کم کم بذارمش اینجا انشاالله.



نظرات  (۳)

نگـاه طنـازانه جالبی بـود...
پاسخ:
ممنون
۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۱:۴۲ ریحانه مامان دوقلو ها
سلامی مجدد
یادم رفت ببخشید خونه نو مبارک

من تو وبلاگ قبلی هم مطالبتان رو می خوندم مدت کمی بود که باهاتون آشنا شده بودم چند تا هم نظر گذاشته بودم

یه سوال شما تو نی نی سایت تو کلوپ حنا و دوستانش عضو نبودید ؟
پاسخ:
سلام عزیزم. متشکرم. بله خاطرم هست. منم وبتون اومده بودم و لذت برده بودم... حنا منظورتون مامان حانیه و حنانه اس؟
۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۲:۲۳ ریحانه مامان دوقلو ها
سلام ممنون که به وبلاگم سرزدید

بله مامان حانیه و حنانه منظورم هست .
اون موقع من به اون کلوپ می اومدم ولی خیلی فعال نبودم دوقلو های شما بزرگتر از دوقلو های من هستند.
پاسخ:
سلام. خواهش میکنم. لذت بردم.
بله میشناسمشون. عزیزم خدا حفظشون کنه. تاریخ تولدشون برای کی هست؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">